اشتباهات اریک فون دانیکن – بخش ششم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

10 پاسخ

  1. parastoo گفت:

    براساس مطالعاتی که داشتم به این نتیجه رسیدم که حداقل نصف نظریات اریک فون دینکن واقعیته…جالبه که بعضی افراد صاحب نظر به جای تفکر عمیق تر به جهانی به این عظمت که مسلما مخلوقات زیادی رو خداوند آفریده تا بیشتر به عظمتش پی ببریم،به دید تمسخر و غیر واقعی نگاه میکنن و مسایل علمی رو تبدیل میکنن به مسایل سیاسی!!واقعا جای تاسف داره….

    • سامان هادی پور گفت:

      با سلام . ممنون از نظر شما

      موارد بر اساس یکی سری المان به نتیجه تبدیل میشن ، حال این شما هستید که المان ها رو چطوری تعریف میکنید ، بر اساس اصول یا بر اساس علایق .

      موفق باشید
      یاعلی

  2. مازیار گفت:

    با سلام
    سعی شما در غلط جلوه دادن نظریات باستانی و ارتباط فرازنینی ها با تمدن های باستان اصلا توجیه ندارد . شما از بین هزار نظریه ثابت شده چند مورد را که آن هم غلط نیست ولی برای اثبات دلیل کم دارد را انتخاب کرده و زیر سوال می برید . شاید اگر من و شما هم این اشیا و مکانها را مثل فون دنیکن از نزدیک می دیدیم نظرمان عوض می شد

    • سامان هادی پور گفت:

      با سلام و عرض ادب .
      هر نظر و ایده ای را میتوان بررسی کرد ، بررسی ریشه ای تک تک موارد این نتایج را حاصل شد ، این نقدها محصول تراوشات ذهن ما نیست ، مواردی است که هست ولی متاسفانه عوام بهش توجهی ندارند و به دنبال پاسخ های ساده و راحت میگردند . ما نگاه های مختلف دیگر در این زمینه ها را منتشر میکنیم و تاکیدی هم بر تایید آن از سوی شما دوست عزیز نداریم . لطفا فصلوی بعدی سایت که بررسی تک تک موارد این فرضیه هست رو مطالعه بفرمایید .
      یاعلی

  3. سحر گفت:

    سلام.گذشته از درست یا غلط بودن نظریات موجود در کتاب این نکته رو نمیشه ندیده گرفت که توی قرآن صراحتا به ارتشهایی در آسمانها که متعلق به خداوند هستند اشاره شده.اگه بخوایم به جای معنوی فکر کردن،علمی به قضیه نگاه کنیم این ارتشها میتونن از موجودات زنده و پیشرفته ای تشکیل شده باشن.
    و یه سوالی که همیشه ذهنمو درگیر میکنه اینه که خداوند چطور آدم و حوا رو روی زمین فرستاد؟اینکه از آسمون پرتشون کرده پایین و با وجود خلا و اجرام آسمانی زیاد و عدم وجود اکسیژن و فشار هوا توی جو زمین و جاذبه و خیلی چیزای دیگه بلایی سرشون نیومده با عقل و منطق و تدبیر بی نقص خداوند جور در نمیاد.چه جوری و با چه وسیله ای اومدن روی زمین.

  4. دوست گفت:

    در مورد سنگ مرموز با علائم هلیکوپتر و غیره، احتمال اینکه صرفا شانسی چنین چیزی بدست بیاد، به خصوص چند شیئِ یکسان، یکجا جمع شوند خیلی کم هست.. عذر میخام ولی به نظر من، درست یا غلط، اینکه به نظر میرسه شما داریند حقوق میگیریند ک نظریه فرازمینیها را رد کنید..البته اگر نظرات را بخونید متوجه میشوید ک کار شما تاثیری نداشته. چون ماها با نظریات امثال شما اینجور چیزها را باور نکردیم ک بخواهیم با نظریات امثال شما ردش کنیم. امیدوارم شما هم بی طرفانه فکر کنید.ممنون

    • سامان هادی پور گفت:

      با سلام . همین نکته نظر شما در ابتدای کامنت جنابعالی نشان از میزان آگاهی شما در این مورد دارد . لطفا از لینک زیر مقاله مربوطه را دانلود نموده و مطالعه بفرمایید :

      http://s9.picofile.com/file/8272745642/%D9%87%D9%84%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%BE%D8%AA%D8%B1_%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF_%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B3.pdf.html

      خدا رو هزارمرتبه شکر در بررسی ، بازخوردها مثبت بوده و ما از فعالیت خود راضی هستیم . نظر شما در مورد دریافت حقوق (!) هم برای ما اهمیتی ندارد چون حقیقت چیز دیگری است .
      بنده در نظرات قبلی شما توضیحاتی دادم که مقالات و نگاه ما صرفا دیدگاه و جنبه ی دیگری از ماجراست ، هرکسی هم بنا به قدرتی که خداوند بهش عطا کرده میتونه ” تفکر ” کنه و ” تصمیم ” بگیره پس تاکیدی از سوی ما نیست که شما یا سایر دوستان این موارد را بپذیرید . صلاح مملکت خویش ، خسروان دانند ، هر جور مایلید فکر کنید . موفق و پیروز باشید.

      در پناه حق
      یاعلی

  5. ali گفت:

    شما توسط حکومت برای به تمسخر کشیدن علوم و وجود موجودات بیگانه استخدام شدین. چیزی که از نوشته های شما فهمیدم این هست که تمام وقایع باستانی و شواهد و نقاشی ها و آثار تمدن ها رو عملا زیر سوال بردین و دروغ توجیه کردین. درصورتی که گویا با بچه طرف هستین. شما نه تنها استخدام شدین برای اینکار بلکه پول و مزایای کافی هم میگیرین برای فرستادن این اراجیف در مغز ادمهای احمق.توجیه شما مثل گفتن اتش گرم هست و یخ سرد هست. یا اسمان ابی است سطحی و غیر علمی هست. به قول یکی از علاقه مندان مباحث فرامینی ها. ما با عشق اشنا شدن و دانستن به سمت اونها کشیده شدیم. چرندیات امثال شما برای نادیده گرفتن فرازمینی ها سر سوزنی توفیق نداشته.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =