خرید کتاب بشقاب پرنده های هیتلر – راهنمایی برای دیسک های پرنده آلمان از جنگ جهانی دوم

 

کتاب بشقاب پرنده های هیتلری نوشته هنری استیونس  می باشد. ترجمه حاضر مربوط به ویرایش دوم (۲۰۱۲) می باشد در حالی که نسخه اول این کتاب در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. استیونس از پژوهشگران کهنه کار تاریخ جنگ جهانی دوم محسوب می شود. وی حدود ۳۰ سال در این زمینه پژوهش نموده است. از نویسنده دو کتاب دیگر درباره آلمان نازی نیز در دست است: «سلاح ها، علم و تکنولوژی هنوز محرمانه و سرپوش گذاشته شده ی هیتلر (۲۰۰۷)» و دیگری به نام «ستاره تاریک (۲۰۱۳)». استیونس در کنار محققینی مانند جوزف فارل، نیک کوک ، ایگور ویتکووسکی و … را باید جنبشی با عقاید متفاوت خواند.

تلاش این محققین بر آن بوده است که مبادا توان نظامی، علمی و تکنولوژیکی آلمان نازی دست کم گرفته شود. اکثر ما به مدد رسانه های جمعی چون اینترنت، سینما و تلویزیون از آلمان نازی، هیتلر و رایش سوم آن قدر شنیده ایم که گمان می کنیم برایمان کافی باشد. اما تازه با مطالعه آثار این پژوهشگران است که باز هم به همان نتیجه همیشگی می رسیم: در پیروی از رسانه باید محتاط بود چرا که رسانه الزاماً به دنبال کشف حقیقت نیست.

روش تحقیق مورد استفاده در این کتاب تکیه بر اطلاعات قدیمی بهمراه مقداری اطلاعات جدید است که توسط موج جدیدی از پژوهشگران آلمانی و لهستانی توسعه یافته است و با اطلاعات بدست آمده از طریق قانون آزادی اطلاعات و سایر منابع چک شده است. معتقد باشید یا خیر، اطلاعات عظیمی به دست آمده است و بهترین و صریح ترین این اطلاعات در این کتاب استفاده شده است.

 

نکته مهم :قیمت پشت جلد کتاب ۳۸۰۰۰ تومان میباشد که به انضمام هزینه های ارسال ، هر جلد معادل ۵۵۰۰۰ تومان خواهد شد . پیش از این ، هزینه ارسال کتاب درب منزل دریافت میگردید ولی با توجه به تغییرات که در نحوه سفارش گیری اداره پست صورت گرفته ، بالاجبار هزینه ارسال در هنگام ثبت سفارش دریافت خواهد شد . به هر حال پوزش ما را پذیرا باشید . / پایان فروش 

 


فروش این کتاب تا اطلاع ثانوی پایان یافته است . 


در صورتی که برای امور پژوهشی به این نسخه از کتاب نیاز دارید

با شماره ۰۹۰۵۸۵۲۸۲۰۲ تماس حاصل فرمایید .