آیا ناسا ودانشمندان ناسا وجود موجودات فضایی رو تلویحا تایید کردند!؟

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

23 پاسخ

  1. حامد گفت:

    ممنون از متنتون،شمادرصد حیات انسان رو تیتان رو چقد میدونید؟

    • سامان هادی پور گفت:

      منظورتون زندگی بر روی تایتان هستش؟

        • سامان هادی پور گفت:

          به تازگی پژوهشگران خبر از کشف یه اقیانوس عمیق در ششمین قمر بزرگ زحل (انسلودوس) داده اند ، بر همین اساس هم گفته شده که احتمال کشف حیات فرازمینی بالا رفته اما منظورم از حیات فرازمینی موجودات هوشمند و این جور چیزا نیست ، منظور از حیات فرازمینی همون چیزیست که در مقاله بالا ذکر گردیده ، تشخیص وجود برخی از مواد شیمیایی آلی (متان ، دی اکسید کربن و مولکولهای سبک از دیگر ترکیبهای آلی ) احتمال وجود حیات رو در این نقطه افزایش داده . ضمنا اطلاعات گرفته شده هم به وسیله کاوشگر کاسینی مخابره شده .

  2. sara گفت:

    با سلام..
    و عرض پوزش ..مطالبی رو که شما با اون بحث روشروع کردین باید بگم یا بدون مطالعه یا به هر دلیلی باید بگم کذب محضه چون ناسا با وجود در دست داشتن هزاران هزار مدرک و مشاهدات بسیاری از مردم و تماس با مراکز قانونی هوافضا هنوزم منکر وجود فرتزمینی هاست ..در حالیکه کلی ازین پنهانکاریکارو سرپوش گذاشته و هربار با اتفاقاتی ازین دست شاهدین رو متهم به دیوانگی یا دروغ کرده مثل روز روشنه که دستاوردهای زیادی از قبیل فناوریهای دیجیتالی و اختراع تراشه ها وتکنولوژیهای برتر نانو رو دقیقا از روی همون اشیاء که در حال حاضر در پایگاههای مخفی نگهداری میشن اختراع و با نام خودش به ثبت رسونده و هنوز هم سعی در انکار وجود فرازمینیها داره..لطفا به مردم اطلاعات غلط ندین..

  3. محمد.. گفت:

    موجودات فضایی هوشمند حتما و حتما وجود دارند این نتیجه پنج سال تحقیق بنده هست از سر علاقه

  4. مرتضی میردوست گفت:

    موارد جدید زیادی در مورد نجوم و فضا می دونم که کسی نمی دونه برای مثال از نظر تعداد نزدیک بی نهایت خلا بیضی شکل داریم

  5. مهران گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبسایت حقیقت خاموش.
    با توجه به زحمات شما در زمینه آگاهسازی و رفع ابهامات و شایعات در زمینه یوفولوژی بنده از شما بی نهایت سپاسگذارم.
    اما در نوع آگاهسازی شما بنده یک نوع افراط و تفریط میبینم.ببینید بهتره از خودمون شروع کنیم اگه ما در یک سیاره ای هستیم که توش زندگی جریان داره و ما بعنوان یک موجود دارای آگاهی راس هرم این موجودات جاندار هستینم با توجه به وسعت کیهان ممکنه بی نهایت سیاره شبیه به سیاره ما و بی نهایت نوع جاندار و موجود دارای آگاهی مثل ما وجود اشته باشه که با توجه به وسعت کیهان و محدودیت هامون ما هنوز قادر به شناسایی و کشف اونها نشدیم پس اگه چیزیو ندیدم قاطعانه انکارش هم نباید بکنیم.در واقع اگر چیزیو ندیدیم دلیل بر این نیست که وجود نداره.فکر میکنم اینجور بصورت افراطی بستن ذهن و کور کردن ذوق افرادی که راجب این مساعل فکر میکنن کاره درستی نباشه مطمعنا تمام اکتشافات و اختراعات یکروز تخیلاتی بودند که دیگران بهش میخندیدند.بنظرم همه مساعل رو تکذیب نکنید چه بسا دهه ها و یا صده های دیگه با پسشرفت تکنولوژی شاهد اجتماعات و تمدن های نشات گرفته از تشکیل و تکامل حیات در کرات دیگه هم باشیم.

    • سامان هادی پور گفت:

      با سلام . دوست گرامی ممنون از نظر جنابعالی

      بارها عرض کرده ام من خود از علاقمندان به کشف حیات فرازمینی هستم و به شدت هم پیگیر اخبار و پیشرفت های صورت گرفته در این زمینه . ولی ما از احتمالات صحبت میکنیم ، احتمال وجود حیات فرازمینی بسیار بالاست ، ما ردی بر این قضیه نداریم ، اما این یک احتمال است و هنوز هیچ ردو نشانه ای از این این موضوع ، چه در حد یک تک سلولی چه در حد هوشمند فرازمینی یافت نشده و ما همچنان منتظریم . ما منتقد دروغها و شایعات در حیطه موضوع فرازمینی ها هستم . پس این نکته را مد نظر داشته باشید .

      در پناه حق
      یاعلی

  6. مهران گفت:

    بد نمیدونم یکی از مشاهداتم رو باهاتون در میون بذارم.تقریبا ۶ ماه پیش بود که در راه برگشت از سرعین در جاده اسالم خلخال در حالی که آسمون بقدری صاف بود که هاله کهکشان راه شیریو به راحتی میشد دید تو تاریکی های دشتهای اطراف جاده که حضور انسان اونجا دور از عقل بنظر میرسید بنده به وضوح جسم پرنده ی مثلثی شکلی دیدم که از بالای سر ماشینمون عبور کرد و نورهای رنگی ساطع میکرد.بعد از اون بعد از طی کردن چندین کیلومتر کنار جاده برای خوردن شام ایستادیم.من محو تماشای ستاره ها بودم که نورهای سفید رنگی توجهمو جلب کرد که ظاهرا عین ستاره ها بودند اما حرکت میکردند.برام جالب شد و حواسمو جمع تر کردم بازهم تعدادی ازون نورهارو دیدم که ظاهرا تو ارتفاع زیاد حرکت میکردند اول فکر کردن با توجه به زمان امکان داره ماهواره باشند ولی با دیدن تغییر مسیرشون و بالا و پایینتر اومدنشون مطمعن شدم شی بخصوصی هستند که گاهی به موازات هم در کنار هم حرکت میکردند و یکدفع یکیشون مسیرشو تغییر میداد حدودا ۱۰ مورد ازین نورها دیدم و بعد از ۱۰ دقیقه همون جسم مثلثی شکل رو تو ارتفاع پایینتر بازهم دیدم… نمیخوام بگم اینها موجودات فضایی بودن ولی صد درصد هواپیما یا ماهواره یا تکنیک های گرافیکی و انیمشین!! هم نبودن.بخاطر همین من هیچیز رو راجب ماوراالطبیعه تکذیب نمیکنم چون ما با تمام تکنولوژِیمون درصد ناچیزی از دنیا و کیهان رو میشناسیم و نمیدونیم جاهای دیگه کیهان و تو کهکشانهای دیگه چه خبره…

    • سامان هادی پور گفت:

      دوست گرامی سلام . مشاهده جذابی بود .

      وقتی میفرمایید : “نمیخوام بگم اینها موجودات فضایی بودن ولی صد درصد هواپیما یا ماهواره یا تکنیک های گرافیکی و انیمشین!! ” یعنی برای خود پیش زمینه ذهنی فعال کرده اید .

      دوست بزرگوار بدون تحقیق و پژوهش در مورد ماهیت زمینی ، دلایل و اسناد موجود ، انتساب هر چیزی به ماورا زمین اشتباه محض است . وقتی هنوز دلایل زمینی رو بررسی نکرده ایم چرا به دنبال ماهیت فرازمینی هستیم؟!!

      لطفا بدون بدون پیش زمینه تلاش کنیم هر موضوعی را از همه جهات بررسی نموده و سریعا موضوع را به علایق ذهنی خود نچسبانیم .
      موفق باشید

  7. مهرداد گفت:

    با سلام خدمت همه ی خواننده های این نظر من تمام برنامه ها و کتاب ها راجع به فرا زمینی ها رو مطالعه کردم و متوجه یکچیز شدم ک اونا واقعا وجود دارن و به صورت هوشمند هم هستند اونا برای اولین بار به شکل یک کرم چاله به کره زمین وارد شدند و باعث انقراض نسل داسناسور ها شدند
    پس از چند صد سال در زمان مصریان نیز وارد شدند و اهرام ثلاثه را مشارکت کردند در ساختش
    و البته آخرین باری ک به کره زمین به صورت چشم اومدن چند صد سال پیش در زمان وایکینگ ها اومدند ک وایکینگ ها اونارو خدایان حساب میکردنید
    شما اگر کتاب زندگی وایکینگ ها رو مطالعه کنید یک مطلب داخلش هست ک بین کره زمین و اون منطقه ک بهش خانه خدایان میگفتند یک منطقه هست ک ما نمیبینیم ک از بین رفته هر کرم چاله ها هر چند وقت یکبار در سیارات به وجود میان و اون سرشون خدامیدونه به کجا وسل میشه خوشجال میشم اگر نظراتتون رو در این باره بشنوم

    • سامان هادی پور گفت:

      با سلام . لطفا وبسایت یا وبلاگی راه بیندازید یا کتابی یا مقاله ای آماده کنید تا امکان بررسی نتیجه ای که بر پایه مطالعاتتون گرفته اید ایجاد شود . ادعای شما نیازمند دلایل ، شواهد و اسناد بسیار معتبر میباشد که در یک جمله کارایی چندانی ندارد . لطفا مطالبی که ذکر کردید را مستند سازی کرده و صورت هایی که در بالا گفته شد ارائه دهید تا امکان بررسی ایجاد شود .

      در پناه حق
      یاعلی

  8. بابک گفت:

    یعنی می گین همین تصاویری که توی اخبار هم پخش شدن جعلین؟! یعنی شما به اندازه ای از علم ومقام رسیدین که چیزی رو که الان دینا داره ادعاش می کنه رو به نوعی تفسیر می کنین و حتی می شه گفت ادعا می کنین که کل حقیقت هارو می دونین و دنیا اشتباه می کنه و یا دروغ می گن؟ درسته جناب استاد؟!

    • سامان هادی پور گفت:

      با سلام . بزرگوار ، ما مدعی یافتن حقیقت نیستیم ، ما در تلاش برای یافتن حقیقتیم . اما در این راه ، اگر با اشتباهاتی چه سهوی و چه عمدی مواجه شویم یا اینکه دروغی ببینیم ، حق بدهید که در مقابل آن به راحتی عبور نخواهیم کرد . سوء برداشت رسانه ای مختص به مجلات و روزنامه های زرد نیست گاهی هم رسانه ای هم چون رسانه ای ملی اشتباه میکند و این دور از دهن نیست . حتی اگر نگوییم تصاویر جعلی هستند و حتی اگر واقعی هم باشند بدون تحقیق و بررسی ماهیت زمینی ، هرگونه انتساب به منبع فرازمینی کاملا غیرمنطقی است ، گر چه دو تصویر آخر همین الان نقدش در فضای مجازی وجود داره و کلیه حواشی مربوط به اونها جعلیه ، منظور یوفوی گرافیکی مثلثی شکل و یوفوی سیگاریه که در تلویزیون به نمایش در اومد . به هر حال هدف از این نوشتار نقد تصاویر نبود بلکه توضیح سوء برداشتی بود که رسانه ی ملی بدون تحقیق از یکی از سایت های خارجی منتشر نموده بود .

      در ضمن بنده استاد نیستم ، بزرگوار .

      درپناه حق
      یاعلی

  9. پیمان گفت:

    طبق مشاهدات و کشفیات جدید علم اگرجایی در کهکشان موجودات زنده تک سلولی یا میکروبها باشند امکان وجود موجودات پیچیده تر از نظر زیستی و هوش هم هست فقط ما دسترسی نداریم خبر نشر شده تایید وجود تک سلولیهاست پس میشود به وجود موجودت هوشمند امیدوار بود .

  10. فلونی گفت:

    توطعه مخفی کاری و محو نشان دادن حقیقت همیشه و همجا هست
    هر که را اسرار حق آموختند
    مهر کردند بر دهانش دوختند

  11. A_z گفت:

    سلام خدمت همه دوستان و نویسنده سایت حقیقت خاموش ، آقای سامان هادی پور حرف و مقاله شما درست است. ناسا رسما وجود حیات فرازمینی (همان میکروب ها) را تایید کرده است. ولی وجود موجودات فرازمینی متمدن و دارای تکنولوژی و علم را تایید نکرده است ، چرا ؟؟؟؟؟؟؟
    ناسا بارها بار ها تصاویر و عکس هایی از یوفو ها و موجودات فرازمینی را منتشر کرده است البته در خیلی از آنها آن هارا سنگ یا شی ای معمولی خطاب کرده است و حتاخیلی از آنها را رسانه های شکارچیان یوفو ( مثل اسکارت سی وارنگ ) منتشر کرده اند که شیا دانی بیش نیستند.
    اما تا همین چند وقت پیش ناسا تصاویری از یک موجود فضایی که کشاورزی در نیو مکزیکو آن را دید منتشر کرد که کشاورزی سعی داشت آن را در آب خفه کند. که حتا این تصاویر توسط خود ناسا منتشر شد و ناسا آن را دروغین و جعلی نشمرد!!!!!!!!
    پس ناسا هدف فراهم کردن زمینه آشنایی انسان با موجودات فرازمینی متمدن رادارد حتی ناسا تا چند سال پیش گفت سال ۲۰۲۰ دیدار با فرازمینی ها!!!!!!!
    آیا به نظر شما منظورش دیدار با میکروب ها بوده ، یا دیدار با فرازمینی های متمدن دارای تکنولوژی؟؟؟؟؟؟؟
    طبق گفته ناسا معلوم است که منظورشان موجودات فرازمینی متمدن دارای تکنولوژی است.
    آقای سامان هادی پور حرف های مقاله شما درست و معتبر است ، اما خواهش می کنم کمی در مورد این زمینه بیشتر تحقیق و فکر کنید.
    با سپاس از همه دوستان گرامی و آقای سامان هادی پور
    ببخشید اگر غلط املایی دارم.

  12. پریسا گفت:

    به نظرم پیدا شدن موجود عجیب توسط یک کشاورز یه جور شگرد و انحراف ذهنیه .. شاید موجودساخته شده آزمایشگاهی باشه !چطور ممکنه یه موجود فضایی دارای تکنولوژی بسیار ممتاز تا جایی که امکان سفر درفواصل سال نوری رو داره آن هم به طور فیزیکی , در نهایت به دست یک کشاورز گرفتار میشه ?? به نظر خودتون عجیب نیست ! خود منم رو کتاب ارابه خدایان یه مدت خیلی شک کرده بودم ..شاید اگر بعد زمان را در نظر نگیریم .. خیلی مسایل واضح شود ! نمی دانم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پنج =