ساکنـین هوشـمند کائـنات – بخش دوم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

4 پاسخ

  1. asa گفت:

    شما تا حالا احادیث در موجودات فضایی رو نخوندید ؟‌ غیر از فرشته ها .. . و جن … حتی بعضی مواقع امام علی (ع) طی الارض می کردند و مشکلاتشونو حل می کردن و از امام پرسیدند شما به اون ها چه کار دارید / گفتند من بر تمام مخلوقات حجتم
    شما تا حالا احادیث در موجودات فضایی رو نخوندید ؟‌ غیر از فرشته ها .. . و جن … حتی بعضی مواقع امام علی (ع) طی الارض می کردند و مشکلاتشونو حل می کردن و از امام پرسیدند شما به اون ها چه کار دارید / گفتند من بر تمام مخلوقات حجتم

    • سامان هادی پور گفت:

      سلام دوست عزیز . جای بحث زیادی در بخش روایات و احادیث هست که ان شاء الله اگر خدا عمری بده در آینده میریم سراغش.
      موفق باشید
      یاعلی

  2. احسان غلامی گفت:

    باور نکردنی ست که چگونه به این آسانی از برخی آیات قرآن گذر می کنید برخی دیگر را ترجمه به مطلوب می کنید و برای برخی دیگر فقط تفاسیر دلخواه را برمی گزینید. برای نمونه پاراگراف زیر مشتی از خروار است که بنده چون مثل شما همت و توان نوشتن متن های طولانی را ندارم به همین بسنده میکنم:
    “در این آیه ابراز می گردد که در یکی از مراحل آفرینش، « مِن كُلِّ دَابَّةٍ » را بر روی زمین پراکنده است. عبارت « فِيهَا» در این آیه نشان می دهد که دابه مختص زمین است. بنابراین طبق این آیه، دابه بر روی زمین زندگی می کنند و مهم تر اینکه از هر قسم دابه که خلق شده است، نمونه ای باید بر روی زمین موجود باشد. از آنجا که خدا در این آیه به روشنی می فرماید از هر نوع دابه بر روی زمین پراکنده است، لذا این آیه در مقابل تفسیر دابه به انسان نما ها یا هوشمندان سایر کرات هستی به شدت جلوگیری می کند”
    واقعا نتیجه گیری شما از آیه و مصادره به مطلوب معنی آیه توسط شما بی نظیر بود. علی رغم وجود آیات مشخص دیگر که کاملا معنی بر وجود دابة بر کرات آسمانی دیگر دارد ( که عزیزان میتوانند با جستجو در اینترنت به مقالات علمی و قرآنی در این رابطه برسند) چند بار متن را خواندم و شگفت زده شدم که چگونه شما نتیجه گیری فرمودید این آیه از تفسیر دابه به انسان نما ها یا هوشمندان سایر کرات هستی به شدت جلوگیری می کند!!!
    حالا نتیجه گیری دیگرتان که نوشته اید طبق این آیه دابة مختص به زمین است بماند…
    دوست عزیز نظرات شما محترم است و کاملا میتونید هر دیدگاهی را مطرح بفرمایید. ولی تورو به خدا با قرآن این کار را نفرمایید و اینگونه معانی آیات خدا را تغییر ندهید و نظرات خودتون را به قرآن تحمیل نفرمایید.

  3. Alireza گفت:

    سلام به همه دوستان
    آقای سامان هادی پور من مقاله های زیادی از سایت شما را مطالعه کردم چند تا از مقاله های شما دلایل قابل قبول و علمی و منطقی برای نقض وجود موجودات فرازمینی داشت ولی این مقاله اصلا دلایل منطقی برای نقض موجودات هوشمند فضایی ندارد.
    اول این که شما تمام آیه های قرآن درمورد موجودات هوشمند فضایی به جز فرشته و جن و انسان را ترجمه و تفسیر نمیکنید و به دلخواه بعضی از آیات را تفسیر و ترجمه می کنید که به همه چیز در مورد موجودات هوشمند فضایی اشاره نکرده است.
    دوم این که از موضوع اشاره آیات قرآنی به موجودات هوشمند فضایی که بگذریم وجود موجودات‌ فضایی هوشمند کاملا منطقی است و یک دلیل کاملا منطقی برای این موضوع وجود دارد :
    در این کیهان بی انتها ( کائنات) حدود ۱۰۰ میلیارد کهکشان وجود دارد و در هر کهکشان حدود ۱۰۰ میلیارد ستاره وجود دارد و هر ستاره منظومه ای دارد که حداقل ۱ الی ۳ سیاره و حتی شاید هم بیشتر در آن وجود دارد، اگر تمام این اعداد را درهم ضرب کنیم به رقمی بیشتر از تیلیریون میرسیم که تعداد سیاره ها را به ما نشان می‌دهد.
    آیا به نظر شما بین این همه سیاره فقط یک سیاره به نام زمین رویش حیات و زندگی موجودات هوشمند وجود دارد ؟؟؟
    قطعا سیاره های دیگری هستند که رویشان حیات موجودات هوشمند وجود داشته باشد و این دلیل کاملا منطقی و عاقلانه است.
    آقای سامان هادی پور از شما خواهشمندم کمی راجع به این موضوع بیشتر تحقیق و فکر کنید و دلایل منطقی تری را در مقاله های خود مطرح کنید.
    ببخشید اگر غلت املایی دارم
    موفق باشید
    در پناه پروردگار
    من علیرضا ۱۲ ساله از کرج

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =